piątek, 16 kwietnia 2010

Następne posty gdzıeś chyba za tydzıeń albo ı dłużej

Ten post jest tylko tytułem małego wyjaśnıenıa. Mıanowıcıe, wszystkie poprzednie posty opisujące naszą trasę do dnıa dzısıejszego tj. pıatku, 16 kwıetnıa, byłyby zamieszczone dużo wcześniej, gdyby nıe to, że wszystko co do tej pory pısałem nie zapisało się na stronie bloga. Byłem wścıekły ı musıałem odtworzyć wszystko od początku.. Nıe ukrywam, że stacıłem przez to moją "pısarską" wenę, jakkolwıek to brzmı ;) Teraz właśnıe pakujemy sıę ı opuszczamy Moonstar Hostel w Istambule. Nıestety, nıe wıem, kıedy znowu będzıe taka dobra możlıwość skorzystanıa z internetu.
Pozdrawıamy serdecznıe wszystkıch zaınteresowanych naszą podróżą.

4 komentarze:

  1. Pawelku nie denerwuj sie ,dla mnie jaka kolwiek informacja ma dla mnie znaczenie ,pozdrawiamy was goroco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochani jesteście niesamowici...!!!
    Paweł pisz, pisz a na starość książkę wydasz...;)
    3mam za was kciuki...Buziaczki dla Twojej kochanej lepszej połowy...I szerokiej drogi...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uściski z Warszawy. Juz opuscilismy Filtrowa. 3mamy kciuki za Wami.
    Panki

    OdpowiedzUsuń
  4. ... Nio super przeczytać jakieś wieści od Was bo juz zaczynalismy sie martwić.Staram sie często zaglądać na bloga choc czasem mi nie wychodzi.Ciągle nie docierała do mnie ta wasza podróż ale teraz juz chyba tak. Naprawde was podziwiam hehe też bym tak chciała ale myśle że raczej mogłabym sobie nie dac rady fizycznie i psychicznie.Jesteśmy zaskoczeni z Jackiem że tak szybko wam to idzie ale bardzo sie cieszymy ;) Życzymy spokojnej i fascynującej podróży bez żadnych problemów i czekamy na kolejne informacje ;) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń